miradas que converxen

miércoles, 7 de febrero de 2007

A primeira vista

Este luns a falta de que facer (Si vale podia estudar xa que boa falta me fai estando en exames, pero non habia ganas) pois asistín como público ao programa Hai Debate da TVG. Foi unha nova experiencia, e nela algún que outro coñeceu información privilexiada sobre a miña infacia.(agardemos que a latas lle esquecese e non tente poñerme en contacto con D.L para que me capte como integrante para o coro da sua igrexa xD).
O que aprendín nesa tarde servirame para o resto da vida : calquera pode ser presentador da televisión. Neste caso tratase dunha presentadora que fai o que lle peta dando entrada a comentarios cando xa estaba fora de tempo. Non vou entrar na estética da presentadora nin tampouco no abafante traballo das estilistas da galega, pareceme mais cómico o labor de producción que para o cara a cara proponen un interesante (lease en ton irónico por favor) debate sobre a cultura do viño. En fin.. a única persoa con xeito que falou nese programa foi Antón Losada ..si si... pero todo isto foi antes da aparición do home que captaria a miña atención polo resto do tarde. Gracias a el puiden controlar o ataque de risa do que fun victima no medio do programa por mor dun “hipo” mal xestionado por unha “hippie” que sengundo Eloy (que non axudou nada para que eu deixase de partirme, mais ben o contrario) desprendia un cheiro non moi agradable. Falando en prata: cheiraba que botaba para atrás! Eloy xa sabemos que non era por ser malo nin racista nin nada diso oh.. non te desculpes! Pois mentras eloy falaba e requetefalaba coa do lado eu concentrabame nese ser divino, semideus, atractivo e cunha mirada cautivadora, (a par que faltón todo hai que dicilo, si vale e que? Algún defecto tiña que ter non?) e que lle deu unha nota de cor a un debate tan sumamente aburrido. Despois dese namoramento profundo do que todos fomos victimas quero lanzar unha mensaxe para o responsable de que viñesemos babexando por el durante a viaxe de volta:

QEREMOSTE BIEITO LOBEIRA!!! XD (Eloy .. dame igual que ti o vises primeiro!!)


Deixovos cun cacho do debate sobre acuicultura, motivo polo que Bieito, portavoz en temas marítimos do grupo parlamentar do BNG se atopaba este luns en Hai Debate. Aiii tiña que ser pontevedrés! xD Isto é o que se chama comunmente amor a primeira vista.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

aaaaay si fueras de xorna y Hai debate fuese tu única fuente de financiación para el viaje de paso de ecuador te parecería el mejor programa del mundo y ana rodríguez la mujer con la que te liarías si fueses lesbiana (q en mi caso no)XD, y sobre todo porque en ocasiones he podido disfrutar de la presencia conjunta de mis mitos eróticos y sexuales favoritos: luis villamor y marcos respectivamente y que aun por encima me hayan pagado 10 euros y me hayan dado un bocadillo. por lo que solo puedo decir: HAI DEBATE = LUIS VILLAMOR+MARCOS+BUS GRATIS+10EUROS+BOCATA+AGUA= EL PARAISO XDXDXDXD viva hai debate!!!!yujuuuu pd: solo decir q os pasais mogollon con los punkies, xq yo solo x decir q me daban miedo y q no keria sentarme al lado de eyos me dijisteis que era una racista!!!! pues vosotros +:p viva tb los punkies q son los q dan la nota de color... y olor a hai debate, qeu seriamos sin ellos viva! cando voltamos?jajajaja. bicos mafalda

Anónimo dijo...

ola! navegando por la red he encontrado este fotolog en el que veo que hablais del programa de la TVG donde intervine el lunes pasado. Me gustaría que si fuese posible me pudierais poner en contacto (movil, mail...) con un chico de la izquierda de la ultima fila alto, de pelo negro, ojos marron verdoso, que creo que oi que le llamaban yago...para ponerme en contacto con el... pd: vi que no me quitabas ojo y q no parabas de sonreirme...me puse tan nervioso que solo podia pensar en canciones de barrio sesamo y similares.. yo tb kiero conocerte ;) bss

Mafalda dijo...

bueno bueno bueno... eu non son racista.. e si.. o bocadillo e os 10 euros están perto de ser o paraiso.. en canto a marcos.. vinos mellores jajaja.. en fin.,. que eu non son racista que simplemete reflexo os feitos tal e como aconteceron. "asi son las cosas y asi se las hemos contado"xDD

Anónimo dijo...

Ola. Primeiro dicirlle a Mafalda que non se me sae da cabeza o que me dixo sobre a súa infancia e o seu pasado que avanzada rapidamente cara a unha vida monxil. Rectificaches a tempo e como rectificar é de saibos mereces que che asegure que non me porei en contacto con D.L., mais non che podo asegurar que non o faga con S.G. e así meterte nun grupo de heavy metal!!xDD
Sobre as declaracións efectuadas por Pan Bimbo dicir que me pareceu o mellor participante da historia do programa e considero que debe desbancar a Touriño do poder. Ánimo Pan.

Mafalda dijo...

xD valee latas valeee
jaja
pois non vaias pensar que me desagrada a idea de formar un grupo con S.G... jajjaa (coña)agradezo que non te chives a D.L
eu tamén dou o meu animo a Pan! veña Pan!! ti vales! XDDD